شیخ دیاباته مهاجم سابق استقلال که فصل گذشته راهی الغرافه قطر شده بود گفته می‌شود قرار است بار دیگر به ایران بازگردد
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
گل دوم ساوتهمپتون به آرسنال در بازی امشب را تئو والکات، ستاره سابق توپچی‌ها به ثمر رساند.
«هیچ چیزی در این چمدان وجود ندارد و امیدوارم جام قهرمانی را داخل آن بگذارم. حس فوق العاده‌ای دارم و بازی در جام جهانی دیوانه کننده است.»
محسن فروزان در تقابل با تیم سابقش با یک نمایش رویایی، زمینه‌ساز پیروزی پراهمیت قلعه‌نویی مقابل فولاد شد.
دادستان اسپانیا به دنبال دو سال زندان و جریمه ۱۰ میلیون یورویی (۹.۸ میلیون دلار) برای نیمار است.
رودیگر پس از این بازی در فضای مجازی واکنش جالبی نشان داد و نوشت: چیزی که تو را نکشد، قوی‌ترت خواهد کرد. من حالم خوب است. ممنونم از تمام محبت‌ها و پیام‌هایتان.
پلیس انگلیس جرمین پِننت بازیکن سابق تیم‌های آرسنال، لیورپول و رئال ساراگوسا را در پی اکتشاف یک کارگاه صنعتی تولید ماده مخدر ماریجوانا در عمارت تحت تملک او مورد بازجویی قرار داده است.
در حالی که جود بلینگام سعی می‌کرد توپ را از آن خود کند، پای راستش را بالا آورد تا به توپ ضربه بزند و از سوی دیگر دیویس نیز قصد داشت با سرش این توپ را دور کند که پای این هافبک انگلیسی به شدت با سر او برخورد کرد.
صفحه رسمی فدراسیون فوتبال سنگال در تیک تاک، ویدیو‌هایی از استقبال هواداران تیم ملی این کشور در فرودگاه فرانسه منتشر کرد
نشریه اوجوگو به نقل از کی‌روش به حمایت از طارمی پرداخت و نوشت: چیزی که نتواند تو را بکشد، تو را قوی‌تر خواهد کرد.
زلاتان ایبراهیموویچ بار دیگر طرفداران و به طور کلی اهالی دنیای فوتبال را غافلگیر کرد، اما این بار نه با اظهارات سرشار از اعتماد به نفسش بلکه با ایفای نقش در یک فیلم سینمایی جدید.
عملکرد تحسین‌برانگیز طارمی باعث شد تا مهاجم تیم ملی کشورمان از نگاه سایت تحلیلی «Goal Point»، با نمره ۷.۲ در تیم برتر هفته پنجم مسابقات قرار بگیرد.
وحید امیری یکی از دعوت شده‌ها به مراسم رونمایی از کاپ جام جهانی کسی بود
سادیو مانه ستاره سنگالی بایرن‌مونیخ که این فصل از لیورپول در جمع باواریایی‌ها حاضر شده، در مراسم سالیانه «اکتبرفست» باواریایی‌ها طبق اعتقادش از در دست گرفتن آبجو خودداری کرد.
تیم یونانی در خبری رسمی نوشت: باشگاه آ. اک با کریم انصاری فرد به توافق مشترک رسید تا این بازیکن قرارداد خود را فسخ کند و از این تیم جدا شود. ما آرزوی موفقیت در ادامه راه برای انصاری فرد را داریم.
رضا نوروزی، مهاجم سابق تیم‌های پرسپولیس، فولاد، نفت تهران و استیل‌آذین پس از خداحافظی از فوتبال وارد رشته بدنسازی شده و در مسیر جدید خود توانسته به موفقیت برسد.
کاسمیرو در پیامی احساسی فضای مجازی از هواداران و باشگاه رئال مادرید تشکر کرد
فدراسیون جهانی والیبال پست جالبی را در صفحه رسمی خود در اینستاگرام منتشر کرده است. این صفحه از کاربران خود سوال کرده که اگر تیم شما به یک پشت خط زن احتیاج داشت کدام یک را انتخاب می‌کردید.
رونالدو بعد از چند روز سکوت درباره این اخبار در نهایت صدایش درآمد و به رسانه‌ها حمله کرد.
یحیی گل محمدی که به دلیل محرومیت قادر به همراهی تیمش از روی نیمکت در جدال با فولاد خوزستان نخواهد بود، در این جدال قادر خواهد بود از سه بازیکن دیگر تیمش در لیست سود ببرد.
لوکادیا علاوه بر فوتبال علاقه ویژه‌ای به مد و فشن دارد و این ستاره هلندی علاوه بر اینکه فوتبال بازی می‌کند، در کار استایلیست هم مشغول است. او همچنین یک برند لباس دارد که لباس‌های کژوال تولید می‌کند.
عبدی ۲۰ گل برای پرسپولیس در لیگ برتر به ثمر رسانده و باید دید این فصل در رقابت آقای گلی حضور خواهد داشت یا خیر؟
توئیتر باشگاه بایرلورکوزن با انتشار پوستر بازی با دورتموند ۴ ستاره خود برای این بازی را معرفی کرد.
شاید بازی‌های مهدی طارمی، مهاجم ایرانی در پرتغال نسبت به بقیه ستارگان آسیایی کمتر مورد توجه قرار گیرد، اما قطعاً او را از حضور در کانون توجهات با قهرمان فعلی لیگ برتر پرتغال، پورتو منع نکرده است.
بسیاری از هواداران استقلال بر این باور هستند که حسین‌زاده باید چند فصل در این تیم می‌ماند و سپس جدا می‌شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ